Massa formbilder

På dagens bröstpass skippade jag dipsen.. Varför? För jag helt enkelt inte alls var sugen på det. Körde dock 2set viktade dips innan jag avslutade passet :) Va länge sen jag körde viktade dips, men det gick bra!

Ökade kolhydraterna igår efter passet samt innan dagens pass. Är lite "blöt" idag så formen känns sämre men det är ingen fara med det då jag har stenkoll på mitt kcal intag.

Passet idag såg ut så här:

4set Lutande bröstpress
3set Flyes
3set Nedåtlutande bänkpress i maskin
3set Bröstpress
3set Bänkpress
4set Cablecross
2set Dips

Helt ok pump i passet men som sagt va lite blötare och då kändes inte som att formen va där, men det blir bättre. Kroppen är bra på att anpassa sig snabbt!

Tog också lite bilder efter passet.. Eller Elin knäppte några. Ser att jag haft en riktigt bra utveckling på mina ben alltså. Kul och se resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback