Inte hunnit med helt enkelt

Dom senaste 2-3 dagarna har jag haft en del små fix och stå i. Så inte hunnit med så mycket bloggande, instagram osv. tog till och med en vilodag igår. Lika bra och vila kroppen när man ändå har massa annat att göra. Men idag var det dags att mölja ben och det gick riktigt bra!
 
Såg ut så här:
 
6set Knäböj
3set Frontböj
3set Knäböj i smith
4set Lårcurl
4set Benspark
 

Och i förrgår körde jag så här:
 
1set Dips
4set Bänkpress
3set Lutande hantelpress
3set Hantelpress
4set Flyes
2set Dips
3set Cablecross
 
3set Stång mot pannan
4set Pushdown med stång
3set Pushdown med rep
 
 
Blev inget yttligare pb i dipsen men gjorde lika många som senast, hade några mer och ge men sparade mig istället :P
Imorgon är det rygg, axlar och biceps och hoppas verkligen jag fixar ett pb i chinsen dags för det nu :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback