Hur jag käkar under diet

Jag kommer köra det ganska simpelt inför SM med maten och kosttillskotten. Att deffa är inga probs för mig, tappar sällan styrka osv.

Så här kommer jag käka:

Vaknar - 10g bcaa xx body science

Mål 1 - Proteingröt, 1dl äggvita, 1dl kaseinprotein vanilj body science, 2dl havregryn och 4dl vatten.

Mål 2 - 250g kyckling, 100g ris samt valfri mängd grönsaker.

Mål 3 - Samma som mål 2

Mål 4 - 3ägg, 3dl äggvita samt lite riven ost på

Innan läggdags - 250g kvarg eller 1dl kaseinprotein body science

Runt träning kommer jag köra så här:

45min innan - 10g bcaa xx, gakkic, citrulline, jacked agmatine

30min innan - 3 riskakor med sylt

Precis innan - 20g whey 100 body science och 50g malto

Direkt efter - 30g whey100 body science och 50g malto

Kosttillskott som jag kommer ta:

-Bcaa xx

-Whey 100

-Malto

-Zink
-C vitamin
-D vitamin
-Multivitamin
-Omega 3
-Ursobol
-Magnesium

 


Ligger ganska högt på kolhydraterna som ni ser. Dom senaste dieterna har jag gjort det och det har funkat prima! Kalorierna ligger runt 2800-3000.

Ska snart iväg och köra bröst och dips.

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback