Go go go

Det rullar bara på.. Vikten ökar sakta men säkert. Känns som att jag äter hela tiden :) gött de! Kommer ligga högt på maten tills formen blir dålig. Då kommer jag lugna ner mig lite samt köra lite annorlunda igen.

Körde så här igår:

6set Knäböj
3set Frontböj
3set Knäböj i Smith
4set Benspark
4set Lårcurl

Och idag:

1set Chins
4set Axelpress superset Hantellyft åt sidan
2set Latsdrag superset Hantellyt åt sidan
3set Smala latsdrag
3set Sittande högrodd
3set Sittande rodd
2set Chins
3set Pullups

4set Bicepscurl med stång
4set Bicepscurl med hantlar superset Baksida axlar

Börjar veta mer exakt hur jag ska köra nu. Känns bekvämt och skönt :) kör ofta 3 set på många övningar, beror ju på att jag ska köra samma muskel igen om 48tim så behöver inte dundra på med seten.

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback