Bit ihop och kör för fan

Måste faktiskt erkänna att denna diet har varit den jobbigaste hittills. Är ofta sugen på skit. Känner mig ofta hungrig fast jag precis ätit. Blir ledsen då och då. Kan ibland känna mig omotiverad. Men! Jag ska fan klara detta, ska fan inte ge upp. Jag har inte fuskat något alls än med maten. Tränar varje dag, samt att jag börjat gå powerwalks för att öka förbränningen yttligare.

Idag på gymmet kände jag mig liten som man kan göra på diet :p men som sagt inte så mycket och göra åt. Bara köra skiten ur sig !

Körde så här idag:

5set Axelpress
8set Hantellyft åt sidan
5set Baksida axlar med hantlar

3set Stång mot pannan
4set Pushdowns med stång
4set Pushdowns med rep

Igår körde jag ben, blev ett jävligt bra pass faktiskt om jag ska vara lite positiv också. Mina ben har blivit sjukt starka. Kul ! :)

Glöm inte och följ mig på instagram också. Slänger upp en del bilder där ;)

Instagram: birkey

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback