Att köra igenom kroppen på 3 dagar

Kör ju som sagt 3split just nu. Blir väldigt hårt för kroppen. Men äter man ordentligt, sover bra och verkligen bestämmer sig så är det fan grymt asså! Idag gjorde jag ännu ett PB i dipsen. och har ökat i vikt i andra övningar, fast att jag bara vilar varje muskel 48tim.
 
Har höjt intaget på maten också så kroppen har lite mer att leka med. Men som sagt höjer då med bra mat, sitter inte och trycker chips och godis precis.
 
Just det, jag har ändrat också kör Rygg, axlar och bicpes i ett pass. Bröst och triceps i ett annat samt ben, mage och vader i det sista sen börjar om.
 
Igår körde jag så här:
 
4set Axelpress superset Hantellyft åt sidan
1set Chins
2set Latsdrag superset Hantellyft åt sidan
3set Smala latsdrag
4set Sittande rodd
3set Högrodd
2set Chins
 
4set Bicepscurl med stång
5set Bicepscurl i maskin superset Baksida axlar med hantlar
 
 
Och idag körde jag så här:
 
1set Dips (PB)
4set Bänkpress
3set Lutande hantelpress
4set Flyes
2set Dips
3set Cablecross
 
4set Stång mot pannan
4set Pushdowns med stång
4set Pushdowns med rep
 
Efter passet drog vi direkt till Elins familj, hennes mamma hade nämligen grillat!! Så jädrans gött :D
 
Hade fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback