Sorry för lite bloggande.. Bildbomb!

Jag har varit väldigt dålig på att blogga senaste månaden.. men jag ska ändå visa er min resa genom lite bilder samt ge er en videoblogg som jag kommer filma nästa pass.
 
Det är mindre än 1 vecka kvar till tävling och jag är i bra form..eller helt okej iaf.. hade gärna velat haft bättre men de vill man alltid. Jag är nog lite hårdare än vad jag var på DC i Lund samt har lite mer muskelmassa. Men känner mig ändå liten.
 
Efter denna tävling ska jag bygga som in åt helvete! Hinner ha en lite "off period" sen börjar deffen inför Decembercupen då jag ska ställa upp i Athletic Fitness.
 
Började deffen på 77kg, nu ligger jag på 72kg. Är 171cm lång för er som inte visste. 
 
Börjar med en bild innan deffen och sen den sista kommer va från iförrgår.
 
 
 
Sen kommer den bli lite bättre sista veckan också, men kommer inte ändra så mycket utan kommer mest bara fylla upp kroppen så gott de går med kolhydrater. Hoppas tightar till det yttligare samt ser lite större ut!
 
Hade gott så länge så slänger jag upp en videoblogg någon dag här... håll utkik! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback