4 weeks out

4 veckor kvar till tävling. Har ändrat lite i mina planer :) kommer nämligen tävla i mensfysik inte Athletic Fitness. Kommer köra mensfysik eftersom det är första tävlingen i Sverige. Men på
DC kommer jag vara med i af som vanligt .

Dieten går helt ok. Går ner i vikt men känns ändå inte som jag tappar fett :p men styrkan är ju kvar så tappar inte muskler :) jag tror jag blivit lite blind.. Lätt och bli de.. Andra säger att de ser bra ut ..

Känner mig också mer jämn i kroppen nu än vid förra tävlingen. Benen är bättre, mycket bättre!

Imorrn är de bröst. Ska poserings träna lite också så blir lite nya pics som ni ska få se.

Fick min leverans i fredags också av mina sponsorer MMsports.

Fick hem detta:

Whey 100 - Direkt efter träning.
Bcaa xx - Direkt när jag vaknar och precis innan träning.
Maltodextrin - Innan och efter träning.
Gakkic - Tar när jag ska köra chins eller dips.
Jacked Super Charge - PWO som jag tar innan varje pass.

De va allt för denna gång :)

Hade!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback